חברת ניקיון בדימונה

תוכן עניינים

 

זקוקים לשירות של חברת ניקיון בדימונה? ניקיון למשרד, ניקיון לבית או לדירה, ניקיון אחרי שיפוץ או לפני כניסה לדירה חדשה? הגעתם למקום הנכון! במדריך הבא תקבלו את כל המידע שאתם צריכים לגבי חברת ניקיון בדימונה. בפוסט הבא נענה על שאלות חשובות הקשורות לנושא הניקיון כמו איך בוחרים חברת ניקיון , על מה חשוב לשים לב, אילו שירותים נפוצים בתהליך הניקיון, כמה זה אמור לעלות ועוד מידע רלוונטי לכל הנושא של בחירת חברת ניקיון בדימונה. קדימה. מ-ת-ח-י-ל-י-ם.

החשיבות של חברת ניקיון

הניקיון הוא משהו שחשוב מאוד לרובנו. שימו לב איך ביום יום שלכם אתם מקפידים על הניקיון. ניקיון בביתכם הפרטי, ניקיון של גופכם, ניקיונם של הילדים שלכם, ניקיון של חיות המחמד שגרות אצלכם בבית, הניקיון ברכב שלכם והניקיון ברחוב או בחוף הים. כמה אתם מזדעזעים רק כאשר אתם הולכים ברחוב ולפניכם ערימת זבל שמישהו השליך? ניקיון הוא דבר חשוב נקודה!

חברת ניקיון בדימונה

חברת ניקיון – למי זה מתאים?

  1. עסקים, ארגונים וחברות – למי יש היום זמן להתעסק עם שירותי תחזוקה וניקיון? אנחנו עסוקים בתפעול של העסק שלנו ורוצים שהוא יצמח וישגשג. אנחנו רוצים לפתח אותו, לדאוג לעובדים שלנו, לדאוג לתהליכים שקורים, להרחיב אותו וכדי שכל זה יקרה העסק שלנו חייב להיות נקי. מחקרים מראים כי בעלי עסקים המשקיעים בניקיון יסודי ותחזוקה מעלים את רמת הפרודקטיביות של העובדים. הרי אנו נמצאים בעסק כל כך הרבה שעות וכדי שנוכל להעביר את היום כמו שצריך, האזור שבו העובדים שלנו ואנחנו עובדים חייב להיות מתוקתק, נקי ומתוחזק. עסק נקי משדרג רצינות עבור כל מי שנמצא בו בין אם זה העובדים, הלקוחות, הספקים ולכן אם אתם בעלים של חברה, עסק או ארגון הפועלים אתם חייבים להיעזר בשירותיה של חברת ניקיון בדימונה. חברת ניקיון היא MUST בכל מה שקשור לניהול עסק. לא משנה אם בבעלותכם חנות בלב העיר, מסעדה מצליחה או חברת הייטק, חברת ניקיון זה משהו שאתם צריכים לדאוג לו וכך תהיו בראש שקט ורגוע לדאוג לכל השאר.
  2. בנייני מגורים בעיר דימונה – יש חשיבות גבוהה לתחזוקה של הלובי, הכניסה, הגינה,  המעלית, חדר האשפה וחדר המדרגות. יש לא מעט אנשים שלא שמים דגש על הניקיון, יורדים עם שקיות זבל מטפטפות, משאירים אחריהם זבל בחוץ ולכן חשוב שתהיה חברת ניקיון מקצועית שמגיע לנקות את האזורים המשותפים של הבניין. בנוסף, חשוב לדאוג לניקיון השוטף של הבניין זה שומר עליו לאורך השנים ותורם לתחזוקה שלו. במידה ואתם מתגוררים בבניינים , חשוב לשים לב גם לנושא החלונות, שכן יש צורך בסיוע מחברה חיצונית המתמחה בניקיון חלונות בגובה.
  1. פרטיים – דירה מקבלן או בית שעבר שיפוץ – הגיע הרגע לו חיכיתם כל כך הרבה זמן. אתם עומדים לעבור לבית החלומות שלכם! בית או דירה שעברו שיפוץ מלאים באבק, לכלוך ושאריות של צבע. אתם ממש לא רוצים להיכנס לבית שעבר תהליך ארוך של שיפוץ בלי שהייתה בו חברת ניקיון מקצועית ויסודית. חברת ניקיון מקצועית תנקה את כל שאריות הלכלוך ותאפשר לכם להיכנס לבית נקי לגמרי. זה תקף גם לדירה מקבלן שהיא מאוד דומה ברמת הלכלוך שלה לדירה אחרי שיפוץ. התהליך כולל ניקיון של כל הארונות מבפנים ומבחוץ, ניקיון יסודי של המראות, שאיבה של אבק, ניקיון קרמיקות וחיפויים, ניקיון רהיטים במידה וכבר יש כאלה, ניקיון של הרצפה והפנלים, ניקיון דלתות וחלונות מבפני ומבחוץ, ניקיון מרפסת, ניקיון מטבח, ניקיון סלון, ניקיון חדרים פנימיים – בקיצור ניקיון יסודי.
חברה לביצוע ניקיון בדימונה

חברת ניקיון בדימונה – איך בוחרים אחת שהיא לא פחות מ- WOW

לניקיון תפקיד חשוב גם מהצד האסתטי וגם מהצד הבריאותי. מכיון ומיום ליום עוד ועוד אנשים מבינים את החשיבות של שמירה על הניקיון בין אם זה באופן פרטי ובין אם דרך בעלי עסקים, חברות וארגונים, כמעט בכל העולם המודרני המערבי אנשים נעזרים בשירותיה של חברת ניקיון. מקצועית. לצערנו מדובר בעוד אחד מתחומים הנחשבים לתחום פרוץ. אין צורך בהכשרה או תואר כדי לפתוח חברת ניקיון ולכן אנשים רבים מנצלים את זה, קוראים לעצמם חברת ניקיון מבלי שהם באמת מבינים את החשיבות והמהות של כל הנושא הזה של ניקיון. חשוב לזכור, דימונה היא בין הערים הגדולות בישראל ובה מרכז הכלכלה שלנו. חברות הייטק, ארגונים, עסקים גדולים, בינוניים וקטנים, גלריות, מסעדות בתי קפה – כולם זקוקים לשירות של חברת ניקיון ועדיף שזו תהיה חברה סופר מקצועית. העניין הוא שיש כל כך הרבה חברות שמספקות מגוון של שירותי ניקיון ולכן חשוב לשים דגש ולהבין איך בכלל לגשת לתהליך של בחירת חברת ניקיון בדימונה. כמובן שאם יש לכם המלצה מחבר קרוב שאתם סומכים עליו במאת האחוזים, שווה לבדוק את הנושא אבל בנוסף, שווה להמשיך ולקרוא ולהבין איך כדאי לכם לבחור חברת ניקיון ומהם הדברים שחשוב לשים אליהם לב כדי שלא תיפלו בפח.

בחירת חברת ניקיון בדימונה – קודם כל רשימת צרכים

הדבר הראשון שצריך להנחות אתכם בתהליך של בחירת חברת ניקיון הוא הצרכים שלכם. כדי לדייק את הבחירה שלכם ולהבטיח שזו תהיה בחירה מוצלחת חשוב לענות על שאלות רלוונטיות הקשורות לתהליך של בחירת חברת ניקיון . שאלות כמו מי אתם מבחינת קהל יעד? אדם פרטי? משפחה? בעלים של חברת הייטק עם המון משרדים? מסעדה בדימונה? לפי ההגדרה שלכם תוכלו לסנן חברות ניקיון בדימונה משום שיש המון כאלה ולא כולן מתאימות לכולם. האם אתם זקוקים לשירות חד פעמי כמו למשל ניקיון דירה לאחר שיפוץ או שבעצם אתם מחפשים חברת ניקיון שתגיע למשרד שלכם בכל בוקר מוקדם עוד לפני שהעובדים מגיעים ותנקה את המשרד? מה בעצם תהליך הניקיון כולל ואיך תרצו שתתבצע החלוקה של תהליכי הניקיון השונים? כדי שתבינו קצת יותר על מה אנחנו מדברים, הנה כמה משירותי הניקיון הפופולאריים אותם מציעות חברות ניקיון.

  • ניקיון רצפה – גם תהליך זה מחולק לתת קטגוריות. יש חברות ניקיון בדימונה אשר מתמחות בביצוע סוגים שונים של פוליש כמו למשל פוליש קריסטל או פוליש וקס.
  • ניקיון ארונות
  • ניקיון מראות
  • ניקיון כניסה/לובי
  • ניקיון מעליות
  • ניקיון חדרי אשפה
  • ניקיון סביבה חיצונית, חצר, פינות ישיבה
  • ניקיון שולחנות וכסאות
  • ניקיון מטבח
  • ניקיון חדרי שירותים או אמבטיה
  • ניקיון חדרי כושר
  • ניקיון בתי מלון, מסעדות, בתי קפה
  • ניקיון דירה או בית לאחר שיפוץ
  • שירותי ניקיון לדירה אליה נכנסים לראשונה
  • ניקיון שטיחים, ניקיון ספות, ניקיון רהיטים
  • ועוד…

יש המון סוגים של שירותי ניקיון ולכן חייבים להיות ממוקדים.

בחירת חברת ניקיון בדימונה – מה כוללת ההצעה שהוצעה לכם והאם הכל מפורט בחוזה מסודר?

אחד הדברים הכי חשובים כאשר בוחרים חברת ניקיון ובכל עיר אחרת הוא כל הנושא של חוזה בין הצדדים.

חוזה בין הצדדים מעיד על רצינות, מקצועיות ואחריות מצד חברת הניקיון בדימונה שתספק לכם את כל שירותי הניקיון עליהם תסכימו לפני כן. אל תסכימו להתקשר עם חברת ניקיון שלא מאגדת את הדברים שנאמרים בעל פה גם בכתב. החוזה הוא הכיסוי שלכם, בעיקר אם אתם מעסיקים את חברת הניקיון לאורך כל השנה הקרבה ולא באופן חד פעמי. בחוזה חייב להיות כתוב אילו שירותים תקבלו, כל כמה זמן מסופקים השירותים השונים ועל ידי מי, באילו שעות, מה כל שירות כולל ועוד. חוזה הוא דבר שמחייב את שני הצדדים ובו גם ייכתב מחיר ההצעה כולל מע“מ, מה קורה אם אחד מהצדדים לא עומד בהתחייבויות שלו, תוקף של השירותים ופרטים נוספים חשובים שאסור לזלזל בהם. 

חומרי ניקיון – סופר חשוב בבחירת חברת ניקיון בדימונה

אתם עומדים לשלם על שירותי ניקיון ולכן לא חשוב רק מי יבצע אותם אלא גם איך יבצעו אותם ובעזרת מה. לא הייתם רוצים לדעת שאקנומיקה זולה בעלות של כמה שקלים היא מוצר הניקיון הבולט של החברה שאתם עומדים להשכיר את שירותיה נכון? לכן, מומלץ לבחור בחברה אשר עושה שימוש בחומרי ניקיון איכותיים, יעילים ובטיחותיים לשימוש. היום נהוג לעשות שימוש בחומרי ניקיון ידידותיים לסביבה, משום שאנו נמצאים באזור כל הזמן ולכן שווה לשקול בחירה של חברת ניקיון המקפידה על איכות המוצרים השונים. לצערנו חברות רבות מדללות את חומרי הניקיון בכדי לחסוך כסף על חשבון הלקוח. עבור משטחים שונים וסוגים שונים רהיטים של או מוצרים יתאימו חומרי ניקיון שונים וזה משהו שחשוב לשים אליו לב. אנו משקיעים עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים בבית חדש, דירה, עיצוב משרד, מקפידים על עץ איכותי, שיש, קרמיקה, פורצלן או זכוכית ולכן זה משהו שכדאי לקחת אותו בחשבון. כל חיפוי, כל רהיט חייב להיות מנוקה בהתאם לחומרי הגלם ממנו הוא עשוי.

בחירת חברת ניקיון בדימונה בהתאם לרמת הזמינות

יש חברות הייטק שיעדיפו שהניקיון יתבצע אחרי שכולם הולכים הביתה, אחרים יעדיפו שהניקיון יתבצע ממש מוקדם בבוקר לפני שכולם מגיעים ולכן נושא הזמינות הוא עוד משהו שאתם צריכים לשקול אותו לפני שאתם בוחרים חברת ניקיון . אנו ממליצים לבחור בחברת ניקיון עם רמת זמינות גבוהה, כזו המקפידה עבור קהל לקוחתיה ליחס אישי ושירותיות ברמה גבוהה. כדאי לכם גם להיות מודעים לכך שיש בדימונה חברות ניקיון אשר מעסיקות מפקח אזורי האחראי על כל האזור ודואג שהכל יתבצע לפי החוזה ולפי הצרכים של הלקוחות השונים.

מה לגבי ביטוחים?

בדקו היטב שהחברה מגובה על ידי כל פוליסות הביטוח הנהוגות בענץ זה כולל ביטוח צד ג‘.

הגנה משפטית

שימו לב. יש לא מעט חברות ניקיון אשר מנצלות את תמימותם של עובדיהם ולא דואגות לזכוית שלהם באופן מלא וחוקי. מומלץ לבדוק את הנושא ולוודא שהחברה מחזיקה ברישיון קבלן דרך משרד הכלכלה ושומרת על זכויות העובדים שלה.

רוצים לקבל מידע נוסף על חברת ניקיון בדימונה? רוצים לחסוך זמן יקר, אנרגיה, להוזיל עלויות ולדעת שהכל מתוקתק, נקי ומסודר כמו שאתם הייתם רוצים? השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם במהרה.

תומר גרין
תומר גרין

אנו מציעים פתרונות פוליש מתקדמים, המבוססים על טכנולוגיה חדשנית וחומרים איכותיים. צוות המומחים שלנו עובד במסירות כדי להבטיח שכל מוצר שלנו מספק את הברק, ההגנה והעמידות שלקוחותינו מחפשים.

התקשרו עכשיו!