המדריך להסרת ריחות וכתמים מהספה

תוכן עניינים

רוצים לדעת איך להסיר ריחות וכתמים מהספות שלכם? אם כן, אז אתם חייבים לקרוא את המאמר הבא.

הספות שלנו אוגרות המון לכלוך במהלך הזמן, כמו אבק, פירורי אוכל, תאי עור מתים ושיער, ויכולים להיווצר על הספות גם כתמים שונים, כמו כתמי אוכל, כתמי דם, כתמי שתן וכו'. כל אלו יכולים להוביל לריחות לא נעימים הנודפים מהספה, לתחושה לא נעימה בעת הישיבה עליה, ואפילו לגירויים שונים בעור אשר מופיעים כתוצאה מהמגע עם הספה המלוכלכת.

אז מה עושים? איך ניתן להסיר ריחות לא נעימים מהספה, וכיצד יש לטפל בכתמים שונים, אם אנחנו רוצים לשמור על היופי והאיכות של הספה לאורך זמן? כל התשובות בהמשך.


איך להסיר כתמים מסוגים שונים מהספות 

רוצים להסיר כתמים שנוצרו על הספה? פנו לחברת דיימונד קלין המציעה לכם שירותי ניקוי ספות מקצועיים, או נסו להסיר את הכתם בעצמכם באמצעות המדריך הבא להסרת כתמים מהספות.

כתמי שתן:

ראשית ספגו את השתן ככל שתוכלו, על ידי טפיחות עדינות, ומבלי לשפשף את האזור. לאחר מכן, ערבבו מעט חומץ לבן ונוזל ניקוי בכמות שווה, בתוך קערית מים פושרים, והניחו מטלית הספוגה במי ניקוי אלו, מעל הכתם, ותשפשפו בזהירות אזור זה. לבסוף, יבשו את האזור עם נייר או מגבת.

כתמי שומן:

מלאו קערה במים חמימים, עם מעט סבון לניקוי כלים, ושפשפו רק את אזור הכתם שעל הספה בעדינות באמצעות מטלית לחה, הספוגה קלות במים עם הסבון שנמצאים בקערה. לאחר מכן ספגו את שאריות חומרי הניקוי על ידי מגבת, נייר או מטלית יבשה. לתוצאות איכותיות יותר – פשוט חזרו על התהליך.

כתמי דם:

קודם כל תספגו את הדם בזהירות, עם נייר או מגבת. לאחר מכן שפכו כ-2 עד 3 כפות חומץ לבן, ואותה כמות של סבון לניקוי כלים, לתוך כוס מים חמים, ותערבבו. ואז נקו את אזור הכתם עם מברשת או מטלית לחה, הספוגים מעט בחומר הניקוי שהכנתם בכוס. אם זה לא עזר תוכלו להשתמש באמוניה, אך חשוב שקודם תוודאו שאינה גורמת נזק לספה שלכם.

כתמי אוכל:

הטיפול בכתמי אוכל דומה לטיפול בכתמי דם. קודם כל סופגים את מקור הכתם בעדינות, ואז מנקים את הספה עם חומר הניקוי שהכנתם ממים חמים, וחומץ לבן ונוזל ניקוי כלים בכמות שווה (כ2 כפות מכל אחד מהם). ואם זה לא עובד – מנסים לנקות עם אמוניה.


איך להסיר ריחות לא נעימים מהספה

חוץ מכתמים, לעיתים נרצה להסיר גם ריחות לא נעימים מהספה. רוצים לדעת איך עושים זאת? הנה 2 טיפים שיכולים לעזור לכם:
1. הברישו את הספה עם מים המעורבבים עם מעט סודה לשתייה, אשר יכולה לספוג ריחות לא נעימים מהספה ולנטרל אותם.
2. הזמינו שירותי ניקוי ספות מקצועיים מטעם חברת דיימונד קלין. דיימונד קלין היא חברה ניקוי ספות הנחשבת לוותיקה, האמינה והמומלצת ביותר בישראל, והזמנת שירותי ניקוי ספות כדאי לבצע רק דרכה.

 

תומר גרין
תומר גרין

אנו מציעים פתרונות פוליש מתקדמים, המבוססים על טכנולוגיה חדשנית וחומרים איכותיים. צוות המומחים שלנו עובד במסירות כדי להבטיח שכל מוצר שלנו מספק את הברק, ההגנה והעמידות שלקוחותינו מחפשים.

התקשרו עכשיו!