חברת הדברה מקצועית

תוכן עניינים

חומרי הדברה הם חומרים כימיים שניתן ליישם על גידולים כדי למנוע נזקים של חרקים, פטריות, עשבים שוטים ומזיקים אחרים. השימוש בחומרי הדברה גדל באופן דרמטי במאה האחרונה. חומרי הדברה כוללים קוטלי חרקים (כגון ניקוטין סולפט), קוטלי עשבים (כגון גליפוסט) וקוטלי פטריות (כגון טריפלוקסיסטרובין). חומרי הדברה יכולים לפעול על ידי מניעת צמיחה של צמחים או בעלי חיים, או שהם יכולים להרוג אותם ישירות. תכשירי הדברה רבים פועלים גם כמווסת צמיחה של צמחים, בין אם באמצעים ביולוגיים כגון ייצור רעלים טבעיים מהצמח עצמו (Bacillus thuringiensis הוא דוגמה נפוצה), או באמצעים כימיים.

חומרי הדברה משמשים להגנה על יבולים מפני מזיקים מזיקים. חומרי הדברה הם כימיקלים שנועדו להרוג חסרי חוליות, פטריות, עשבים שוטים ושאר אורגניזמים המזיקים לצמחים תרבותיים. הם בטווח רעילות ויכולים להיות טבעיים או סינתטיים. השימוש בחומרי הדברה גדל באופן אקספוננציאלי במהלך המאה האחרונה על רקע הגידול באוכלוסיית העולם וההתחממות הגלובלית. עם זאת, חלקם אולי לא יודעים שחומרי הדברה יכולים להשפיע עלינו מכיוון שהם משמידים חרקים מועילים כמו דבורים (שמאביקים את היבולים שלנו) ומובילים למוות של תולעי אדמה שמאווררות את אדמתנו.

חומרי הדברה הם חומרים כימיים המשמשים להרחקת מזיקים מהגידולים. כימיקלים אלו עלולים להיות רעילים לבני אדם ולבעלי חיים אחרים אם הם באים במגע עם הכימיקלים. חומרי הדברה כוללים קוטלי עשבים, קוטלי פטריות, קוטלי חרקים (קוטלי חרקים), קוטלי מכרסמים (קוטלי חרקים). התכונות הפיזיקליות של חומרי הדברה יכולות להשתנות בהתאם לסוג ההדברה.

חומרי הדברה משמשים בחקלאות ובגינון כדי להגן על יבולים מפני מזיקים לא רצויים. בדרך כלל, חומרי הדברה הם חומרים כימיים שעלולים להיות רעילים לבני אדם ובעלי חיים. חומרי הדברה יכולים להיות גם חומרים טבעיים כמו חיידק או וירוס שהורג חרקים. יש אנשים שטוענים שהשימוש בחומרי הדברה הוא בעיה עבור הסביבה מכיוון שהם נקשרו עם הרס בתי גידול, שיבוש מערכות אקולוגיות והגדלת אוכלוסיות של חרקים נושאי מחלות. אחרים טוענים כי כימיקלים אלו נחוצים לשימור הפריון החקלאי ולשמירה על רמת עקביות בתשואות היבול.

חומרי הדברה נקשרו לבעיות בריאות אנושיות רבות כגון דיכאון, סרטן, לידות מוקדמות, מומים מולדים, הפרעות נוירולוגיות ובעיות נשימה.

חומרי הדברה הם כימיקלים שהורגים מזיקים כמו חרקים או עשבים שוטים. חומרי הדברה יכולים גם להוביל להשפעות שליליות על בני אדם ועל הסביבה. ארגון הבריאות העולמי מצא כי יותר מ-20,000 מקרים של הרעלת חומרי הדברה מתרחשים מדי שנה וכ-200,000 אנשים סובלים מבעיות בריאות ארוכות טווח כתוצאה מחשיפה לחומרי הדברה.

שימוש בחומרי הדברה:

*כדי להדביר מזיקים ביבולים ולהרחיקם מגידולים

*להדברת מכרסמים ובעלי חיים אחרים הניזונים מיבול; *כדי לשלוט במחלות הנישאות בחרקים כגון מלריה וקדחת דנגי;

*להדברת יתושים;

*להדברת עשבים במדשאות, גנים, מגרשי גולף, פארקים וכו';

*במדינות מסוימות להדברת יתושים במהלך התפרצויות של שפעת העופות ("

חומרי הדברה הם כימיקלים המשמשים להרג מזיקים. חומרי הדברה משמשים בגינות, חוות, פרדסים, יערות ומקומות אחרים שבהם מזיקים מהווים בעיה. חומרי הדברה נחקרו רבות על ידי הסוכנות להגנת הסביבה (EPA). הם סיווגו את חומרי ההדברה לקבוצות שונות על סמך עד כמה הם רעילים לבני אדם ובעלי חיים. קבוצה I היא הקבוצה הפחות רעילה מכולן. קבוצה III היא הקבוצה הרעילה ביותר הכוללת כמה חומרי הדברה שניתן להשתמש בהם להדברת טרמיטים.

למידע נוסף ביקרו באתר: https://tudu.co.il

תומר גרין
תומר גרין

אנו מציעים פתרונות פוליש מתקדמים, המבוססים על טכנולוגיה חדשנית וחומרים איכותיים. צוות המומחים שלנו עובד במסירות כדי להבטיח שכל מוצר שלנו מספק את הברק, ההגנה והעמידות שלקוחותינו מחפשים.

התקשרו עכשיו!