חברת ניקיון – הרבה מעבר לרצפה מבריקה

תוכן עניינים

החלטתם לשכור את שירותיה של חברתנו עבור בניין המגורים או בית המשרדים? בבחירתכם בנו איננו רק מביאים עמנו שירותי ניקיון מצוינים, אלא נקודת מבט הבוחנת את מצבו של הבניין מן ההיבט התברואתי.

וודאי פגשתם בלא מעט חברות ניקיון בעבר, מרביתן שולחות עובדים שמחפשים בעיקר לסמן וי ספונג'ה וניקוי אבק, ומיד שבים חזרה לעיסוקיהם. בחברת פוליש המבריק, אנו מעניקים שירותי ניקיון מקצועיים ויסודיים כדי להבטיח את בריאותם של כלל הדיירים.

אף נקודה לא חומקת מעינינו

כל איש צוות מטעם חברת פוליש המבריק נבחר בקפידה. אין מטרתנו לסיים את הניקיון מבלי שאנו יודעים שהשארנו אחרינו רצפה מבריקה, ופינות נסתרות נטולות כל אבק.

אנו רואים בעצמנו כמעין חברת ניקיון שהיא גם במקום מסוים חברת אחזקה. המטרה שלנו היא למנוע היבטים תברואתיים שונים שעלולים ליצור סביבה מיטיבה עם חרקים, מכרסמים ומזיקים. לצד הסכנה בהיותם נזק רב לרכוש, הרי שהם גם נחשבים למפגע תברואתי שמביא עמו מחלות קשות.

מכלול שירותי ניקיון 360

שירות ניקיון לא מתרכז אך ורק ברצפה נקייה, ולטעמנו הוא אפילו רק מתחיל מן הרצפה. מן הרצפה, אל חדר המדרגות, דרך המעלית ועד אפילו לגגות. המטרה שלנו היא להבטיח עבורכם מבנה מסודר ומצוחצח.

פעמים רבות נוכחנו לגלות, שבזכות שירותי הניקיון האיכותיים שלנו, מנענו את הצורך בהבאתם של בעלי שירות שונים לרבות חברות המספקות שירותי הרחקת יונים מגגות, או חברות המעניקות שירותי ניקוי וחיטוי למאגרים בעתות מצוקה.

חומרי ניקוי עוצמתיים

ההון האנושי הוא ללא ספק הערובה שלנו לעבודה מקצועית ויסודית, אך כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר במהירות הגבוהה ביותר, בפוליש המבריק אנו עושים שימוש בחומרי ניקוי עוצמתיים במיוחד.

כל חומר ניקוי מטעם פוליש המבריק, הינו עוצמתי ונבדק בקפידה. בנוסף לכך, אנו מקפידים לעשות שימוש בחומרי ניקוי ירוקים המיטיבים עם הסביבה, ואשר מפחיתים את הסיכון שבהופעתן של רגישויות. חומרי ניקוי קלאסיים המבוססים על כימיקליים עוצמתיים, עלולים להוביל להופעתן של רגישויות בדמות קשיי נשימה, צריבה בעיניים ושיעול.

אפשרויות אקסטרה לבחירתכם

לצד שירותי ניקיון רגילים, אנו גם שמחים להציע עבורכם את שפע השירותים הנלווים לחברתנו לרבות פוליש איכותי לרצפה.

מרגישים שהבניין שלכם צריך להתחדש קצת? שהאווירה פחות רעננה ומזמינה כפי שהייתה בעבר? בעזרת פוליש יסודי המותאם באופן אישי לסוג הרצפות, אנו נוכל לדאוג להפוך את הבניין שלכם לחדש, מבריק ומצוחצח. מכירים את הפרסומות שבהן הרצפה ממש מבריקה ומחזיקה השתקפות? בואו נגיד שאמנם אין זה מתכתב עם המציאות, אך אנחנו בהחלט כמה צעדים בודדים מלהגיע לשם.

צרו עמנו קשר

מחפשים חברת ניקיון מקצועית ויסודית? הגעתם אל הכתובת הנכונה. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו לנו פניה לצורך קבלת שיחה חוזרת.

תומר גרין
תומר גרין

אנו מציעים פתרונות פוליש מתקדמים, המבוססים על טכנולוגיה חדשנית וחומרים איכותיים. צוות המומחים שלנו עובד במסירות כדי להבטיח שכל מוצר שלנו מספק את הברק, ההגנה והעמידות שלקוחותינו מחפשים.

התקשרו עכשיו!