חוויה יפנית בריאה וטעימה- מגש בצורת סושי פירות תל אביב

תוכן עניינים

כולנו אוהבים לקבל מתנות והפתעות – במיוחד כאלה שאפשר להנות מהם באכילה ובזלילה. מתנות כמו שוקולדים, יינות וחטיפים שונים את זה כולנו כבר מכירים… אבל מגשי פירות הם הדבר הבא בכל התחום של ארגון מתנות והפתעות לקרובים. מענק של מגשי פירות חתוכים, קלופים, בצורות קוביות או אפילו סושי פירות יכול לשמח כל אחד הן במראה והן בטעם! כל מה שנשאר לכם לעשות זה לבחור את הצוות המנצח של סוגי הפירות, צורת עריכתן, האופן בו הם יאוחסנו, לשלוח וזה הכל! אם אתם מתגוררים בתל אביב פנקו את המשפחה, החברים והקרובים שלכם בסלסילת פירות מפנקת עם כל צבעי הקשת!

 

אופציות להענקת משלוח מגשי הפירות

קרדיט תמונה:פרימדונה

אם אתם חושבים לתת לאנשים הקרובים לכם מגשי פירות, תצטרכו לחשוב על כל המרכיבים והאלמנטים של המתנה – מרגע בחירת הסוגים של הפירות הרצויים, אופן עריכתם, באיזו סלסילה או מגש הם יהיו ערוכים ועד אופן המשלוח. אם תרצו למשל לשלוח סושי פירות תל אביב, זה יכול להיות רעיון מעולה אם היעד המקבל את המתנה אוהד סושי וגם מחבב פירות. כך הוא יוכל להנות מכל העולמות, שתי ציפורים במכה אחת.

יש לבחור בפירות שיעשו שמח למי שמקבל אותם. לא כל אחד אוהב את כל הפירות ויש אנשים שבכלל לא אוהבים פירות, לכן נסו מראש כמה שיותר לקלוע לטעמו של האדם.

 

איך בעצם שולחים את מתנת הפירות שלכם?

את הפירות ניתן לארוז בכל מני סוגים של מארזים. אפשר לעשות את זה על גבי מגשי פירות רגילים, פשוטים, חד פעמיים או רב פעמיים מפלסטיק, ואפשר להשקיע קצת יותר ולהזמין עם מגשים מיוחדים ומעוצבים להרהיב. יש מגשים עמוקים יותר ויש כאלה שעמוקים פחות. השטוחים מיועדים לפירות חתוכים ומסודרים בשורות כפלחים, וקערות או סלסילות עמוקות יותר מתאימים לפירות לא חתוכים כלל, או כאלה עם קליפה.

חשוב מאוד לוודא שהאריזה שאתם בוחרים לפירות שלכם שומרת עליהם שלא יישפכו החוצה. וודאו כי המשלוח יוצא בזמן, לא מוקדם מדי ולא מאוחר מדי, וכן הוא מגיע אל ייעדו בצורה הכי אופטימלית שיש.

 

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה- 10% הנחה ברכישה באתר
למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.

תומר גרין
תומר גרין

אנו מציעים פתרונות פוליש מתקדמים, המבוססים על טכנולוגיה חדשנית וחומרים איכותיים. צוות המומחים שלנו עובד במסירות כדי להבטיח שכל מוצר שלנו מספק את הברק, ההגנה והעמידות שלקוחותינו מחפשים.

התקשרו עכשיו!