מי צריך מכונת שטיפה?

תוכן עניינים

מכונת שטיפה הוא כלי שימושי לבית ולעסק, אבל האם ההשקעה משתלמת לנו בתור צרכנים? מה רע בניקיון ידני מסורתי? קיימים לא מעט סוגים של מכונות שטיפה, כל אחד מהסוגים מתאים את עצמו לאזור אחר. סוג אחד מתאים לניקיון בית, אחד מתאים לניקיון תעשייתי, אחר מתאים לניקיון מוסכים וכן הלאה. ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת ומהן הסיבות שבגללן אתם רוצים להיעזר במכונות שטיפה.

 

יתרונות של מכונת שטיפה 

  1. ניקיון יסודי – בין אם מדובר על בית ובין אם מדובר על עסק, כדי להגיע לניקיון יסודי יש להשתמש במשאבים רבים וזמן רב (כאשר הניקיון נעשה באופן ידני). אם ניקח חלל גדול ונרצה לנקות אותו באופן ידני משך הזמן אותו יקדיש המנקה או אתם לצורך הניקיון יהיה גבוה פי כמה וכמה מאשר בשימוש במכונת שטיפה. מכונות שטיפה עובדות על מנגנונים מתקדמים ומפעילות גם שטיפה, קרצוף וניגוב בפעולה אחת בו זמנית. כתוצאה מכך משך הזמן אותו אתם מקדשים על ניקיון פוחת באופן משמעותי וגם אתם מקבלים תוצאה טובה יותר.
  2. חיסכון – על אף שנראה כי ההשקעה היא גבוהה יותר מאשר מגב, מים וסבון, עדיין מכונות שטיפה הן חסכוניות מאשר פעולה ידנית. החיסכון בא לידי ביטוי גם בריכוז המים בו אתם משתמשים במהלך הניקיון. במיוחד בפן התעשייתי הניקיון הוא תדמית העסק, עסקים רבים מנקים את המקום לפחות פעמיים ביום ובכך חשבון המים עולה ועולה. מכונות שטיפה עובדות באופן חסכוני ולכן השקעה חד פעמית לטווח הארוך תהיה משתלמת.

 

מהן מכונות שטיפה בלחץ?

עד עכשיו דיברנו על ניקיון רצפות בעיקר, אבל מה בנוגע למכונות שטיפה בלחץ? מכונת שטיפה בלחץ נקראת גם "גרניק". מכונת שטיפה זאת מתאימה גם לעסקים וגם לבתים עם גינות. המכונה עוברת על לחץ מים גבוהה אשר תורם להסרת כתמים קשים, ניקוי משטחי עבודה, קירות חיצוניים, רכבים ועוד. מכונות השטיפה בלחץ עובדות על חשמל או מונעות על ידי סולר/בנזין.

 

איך לבחור מכונות שטיפה לעסק?

כדי לבחור את מכונת השטיפה הנכונה לעסק שלכם יש להתמקד בדברים החשובים, כמו החסרונות של המצב הקיים. אם כיום אתם מוציאים הון תועפות על מים בשל הניקיון עליכם לבדוק אילו סוגים של מכונות שטיפה הם חסכוניים במים בצורה מקסימלית. כמו כן, יש לבחור בין מכונות שטיפה רכובות ובין מכונות שטיפה מפעיל הולך. בדרך כלל לחללים גדולים אנו נרצה לבחור במכונות שטיפה רכובות (יש צורך בנהג), עבור מקומות צרים, קטנים וכד' נרצה לבחור במכונות שטיפה עם מפעיל הולך מכיוון שיותר פשוט לתמרן עם אותן מכונות. עבור מוסכים ומקומות עם כתמים קשים כמו מפעלים תעשייתיים נרצה לבחור במכונות שטיפה בלחץ כדי להסיר את הכתמים באופן מהיר ויעיל.

 

תומר גרין
תומר גרין

אנו מציעים פתרונות פוליש מתקדמים, המבוססים על טכנולוגיה חדשנית וחומרים איכותיים. צוות המומחים שלנו עובד במסירות כדי להבטיח שכל מוצר שלנו מספק את הברק, ההגנה והעמידות שלקוחותינו מחפשים.

התקשרו עכשיו!