ניקיון דירות בחריש– המדריך המלא

תוכן עניינים

ניקיון דירות אשר מתבצע על ידי חברה מקצועית מחזיר את הבית לקדמותו. ניתן לטפל בבעיות שונות בבית, להכין אותו לקראת כניסה או פשוט להבריק אותו וכל זאת ביום אחד. החברה תגיע לדירה עם ציוד מתאים, חומרים אשר מיועדים לשימוש בסביבה של בני אדם ובעלי חיים ועם מספר האנשים הנדרש כדי לסיים את העבודה.

עבודת ניקיון יסודית תיקח בין 8 ל-12 שעות. הטווח משתנה בהתאם לגודל הדירה, למה הצוות מבצע בפועל והיכולת לעבוד. אותה עבודה תדרוש פחות זמן בדירות ריקות לעומת דירות שיש בהן חפצים ורהיטים. אין זה אומר שאי אפשר לבצע את העבודה גם בדירה בה אנשים חיים, רק יש לתאם מראש יום שנוח לכל הצדדים ושבני הבית לא יצטרכו לשהות בו בזמן שהצוות נמצא.

ניקיון דירות בחריש

מה עושה חברת ניקיון דירות בחריש?

חברות ניקיון דירות מבצעות עבודה יסודית אשר כוללת אזורים או התמודדות עם מפגעים שאנחנו ביום יום לא מתמודדים איתם. החברה מגיעה עם מכונות תעשייתיות וכאלה שלא נמצאות בשימוש ביתי בשל המחיר שלהן, עם צוות מקצועי שמכיר את העבודה ומשתמשת בחומרים ייחודיים, אך כאלה שמתאימים לסביבת בני האדם ובעלי החיים.

החברה מגיעה ביום ובשעה שנקבעה ותתחיל לבצע ניקיון על פי הדרישה וההסכם. אם יש צורך להזיז רהיטים היא תעשה זאת ותגיע לכל פינה בבית. ניתן להזמין אותה לעבודה על הבית כולו או עבור חלק מהחדרים. מומלץ לתאם ציפיות מראש ולהגדיר מה מצופה מהצוות לפני שהוא מגיע למקום. כך החברה תגיע עם הציוד המתאים, עם מספר האנשים המותאם והחומרים הנדרשים להברקה של הבית.

פוליש לרצפה בחריש

7 סיבות להזמין ניקיון מחברה מקצועית

שאלה שעולה לא פעם היא מדוע כדאי להזמין חברה מקצועית ולא להסתפק בניקיון שמתבצע על ידי נותני שירות "רגילים" בתחום או אפילו באופן עצמאי. החברה מבצעת עבודה יסודית יותר מהניקיון הסטנדרטי ושבע הסיבות הבאות הן רק חלק מהסיבות להזמין אותה.

ניקיון יסודי לאחר שיפוץ

שיפוץ שנעשה בבית משאיר אבק ולכלוך. מעבר לפסולת שצריכה להגיע ליעד שלה באופן מסודר, ישנן שאריות של חומרים שנדברים למרצפות, לחלונות, למשקופים ויש להיפטר מהם. חברה מקצועית שמגיעה עם ציוד מתאים תוכל להבריק את הבית ולתת תחושה של בית חדש באמת.

ניסיונות לנקות את הבית לבד לאחר השיפוץ מתגלים כקשים לביצוע ולא תמיד משיגים את התוצאות הרצויות. כדאי להביא בחישוב התקציב את העלויות של העבודה וליהנות מבית עם מראה מושלם באמת כפי שמצופה מהתהליך.

כניסה לבית חדש

גם כאשר הדיירים הקודמים מפנים את הבית ומשאירים אותו במצב טוב, יכולות להיות שאריות של אבק ולכלוך שהצטבר לאורך השנים. רגע לפני שמעבירים את כל הציוד והרהיטים למקום כדאי לחשוב על חברה מקצועית שתיתן למקום מראה נעים ורענן.

בתהליך הניקיון הצוות יתייחס לכל פרט. הוא יבריק את החלונות, יאסוף שאריות של לכלוך, יעבור על הפינות, ינקה את החלקים הפנימיים של הארונות והוא יכול לבצע גם פוליש למרצפות. הזמנת צוות מקצועי מאפשרת ליהנות מבית נקי, אסתטי ובריא יותר.

ניקיון תקופתי

ניתן להזמין שירותי ניקיון בחריש באופן קבוע וניתן להזמין חברה לביצוע ניקיון יסודי אחת לשנה. החברה יכולה לעבור על כל מה שיש בבית כולל הרהיטים, הארונות ותכולתם, הספרים ואפילו הספות והווילונות. ביום אחד הבית יקבל מראה חדש שכיף לחיות בו.

ניקיון יסודי שכזה בדרך כלל לא מתבצע באופן קבוע אלא אחת לתקופה. קשה לבצע את הפעולות היסודיות באופן עצמאי והחברה תביא מכשירים מיוחדים כדי להצליח להבריק את הבית. כמובן, אלו שמעוניינים בטיפול ביתי לעתים קרובות, ייהנו לא פחות מהתוצאה.

בעקבות פגיעה בחדרים שונים בבית

לעתים אחד החדרים או יותר מכך נפגעים. דליקה בחדר אחד אשר משאירה פיח, הצפה שהייתה במקום, מרצפות שנשפך עליהם חומר שלא יורד ועוד. כל אלה גורמים לכך שהחדר או מספר חדרים נראים לא טוב ואפשר לשנות את המצב.

בשיחה עם חברה המתמחה בתחום ניקיון דירות בחריש יש להסביר את מהות המפגע ולהיות ספציפיים בבקשה. באותה הזדמנות ניתן לנקות באופן יסודי את כל הבית, אך חשוב מאד שהחברה תדע מה מצופה ממנה ותביא את הציוד המתבקש כדי לצלוח את המשימה.

חידוש הבדים

בבית ישנם בדים שונים ועם הזמן הם מתלכלכים וסופגים את האבק. הספות בסלון, הכורסאות, הווילונות שבחדרים, כריות הנוי ופרטים אחרים מתבלים ולא נראים יפים כפי שנראו בתחילה. הדרך הטובה ביותר לשנות את המצב, בלי לקנות רהיטים חדשים ולהיכנס להתחייבות כלכלית גבוהה, היא לבצע ניקיון יסודי.

ישנם מכשירים אשר מיועדים לניקוי ספות ולנו צוות מנוסה בביצוע ניקיון דירות בחריש בדירה והצוות יכול לעבור על כל פרט שיחזיר לדירה את המראה המרשים שהיה לה. רבים מופתעים לגלות את המהפך שאפשר לעשות ביום עבודה אחד אך בפועל יום שכזה משנה את הנראות ואת מצב הרוח בבית.

כתמי עובש וטחב

בשל סיבות שונות יכולים להתפתח כתבי עובש וטחב. הם מאפיינים בעיקר את חדרי הרחצה והמטבח, אך יכולים לנבוע גם בשל נזילה או חדירה של מים ולחות לבית. אי אפשר לצבוע על הכתמים הללו כיוון שהצביעה לא תפתור את הבעיה ולעתים אפילו תחמיר אותה (מברשת הצבע עלולה להעביר את המפגע מאזור אחד לאחר ושם הוא ימשיך להתפתח).

את הכתמים יש להוריד באופן מקצועי וצוות אשר מכיר את העבודה ידע כיצד להחזיר לדירה את המראה הנעים והבריא שלה. לאחר הניקיון אפשר לבצע פעולות נוספות כמו צביעה, אך לא תמיד יש צורך בכך. את הניקיון חשוב לבצע בצורה שתבטיח חיים בריאים בדירה.

שמירה על הדירה

חומרי ועזרי הניקיון בהם עושים שימוש נבחרים בקפידה כך שהדירה נשמרת, המרצפות לא נשרטות והברק שלהן נשמר. דבר זה חשוב במיוחד במקומות שיש בהם כתמים על המרצפות, הארונות, הדלתות ושנשפכו בהם חומרים שלא יורדים.

ניסיונות לטפל במפגעים בדירה עם חומרים ואמצעים לא מתאימים עלולים להיגמר בנזק גדול יותר. הדרך הטובה ביותר להבטיח ניקיון יסודי ובו בזמן לשמור על הבית, היא להזמין צוות שמתמחה בתחום ושמכיר את החומרים הנחוצים לכל מטרה.

טווח עלויות ניקיון דירות בחריש

עלויות השירות יכולות להשתנות בהתאם לדרישות האישיות, גודל הדירה ולמצב שלה. כאשר הדירה ריקה כמו לאחר שיפוץ או לפני מעבר, אין צורך לפנות את הרהיטים והחפצים בתחילת העבודה ולכן חלק זה נחסך מהעובדים. במידה וישנן בעיות מורכבות של חומרים שנשפכו ויש צורך בטכניקות ייחודיות לפינוי שלהם מהמקום, יש צורך בעבודה מורכבת יותר והמחיר יהיה בהתאם.

מחיר לניקיון של דירה בחריש ריקה יכול לעלות החל מ-400 ₪ לדירת חדר ויגיע עד לעלות של כ-1500 ₪ כשבמחיר זה כלולה עבודת פוליש וקס. ניקיון יסודי לאחר שיפוץ יעלה 1000-1500 ₪ לדירת שלושה חדרים ויכול לעלות מעל 2000 ₪ בדירת חמישה חדרים. ניקיון של דירה מרוהטת לרבות ניקיון תריסים וחלונות יעלה לרוב מעל 1200 ₪ לדירת שני חדרים ומעל 1700 ₪ לדירת ארבעה חדרים.

בשיחה הראשונית ניתן לקבל הצעת מחיר, אך כדי שזו תהיה רלוונטית וכדי לקבל את התוצאה הסופית הרצויה יש לבצע תיאום ציפיות. חשוב מאד לבחון את האפשרויות השונות ולבחור את הניקיון הנכון ביותר עבור הדירה ולא את זה שהכי זול או זה שנשמע הכי חשוב. חברה מקצועית תשמח לשמוע על הציפיות, תשאל שאלות בנוגע לגודל ומצב הדירה ותוכל להציע את השירות הטוב ביותר.

בביצוע השוואת מחירים בין חברות שונות חשוב תמיד לוודא כי המחיר ניתן עבור אותה עבודה. בנוסף, כדאי לברר באילו מכשירים החברה משתמשת, באילו חומרי ניקיון ולבדוק אם היא מספקת אחריות למקרים של פגיעה בציוד, ברהיטים או בווילונות (רוב הסיכויים הם שהחברה שתוכל להציע אחריות פשוט תבצע את העבודה כראוי ולא יהיה כל צורך להפעילה).

עבודה לא פשוטה אך אפשרית

את העבודה שמבצע הצוות המקצועי בניקיון בחריש קשה לעשות באופן עצמאי. מעבר לכך שניקיון של הדירה היא משימה שיכולה לקחת זמן ודורשת הפעלה של מאמץ רב, היא גם דורשת פעמים רבות שימוש באמצעים שרוב המשפחות לא מחזיקות בבית (ובצדק). למשל, כדי לנקות את הספות יש צורך במכשירי קיטור וכשאלו חזקים דיים התוצאה תהיה החזרת הזמן לאחור.

דוגמה נוספת למכשור מיוחד מתבצע בעבודת פוליש וקס. אי אפשר לבצע את העבודה באופן עצמאי ועם זאת, הפעולה מומלצת אחת למספר שנים כדי להעניק למרצפות את היחס המגיע להן. במידה ויש צורך לנקות טחב או עובש חשוב מאד לבצע את העבודה בצורה הנכונה. לא פעם יש להשתמש בסולם והאדם הרגיל שלא מנוסה בעבודות מסוג זה עשוי למצוא את העבודה קשה ולא תמיד מעשית.

עבודת הניקיון הנעשית על ידי צוות מומחים נעשית ביעילות ומתאפשרת תודות למכשירים מתקדמים וטכניקות יעילות במיוחד. מבחינת רוב האנשים, העבודה שמתבצעת לא הייתה יכולה להתבצע בשום דרך אחרת ולכן טוב שישנו שירות שאפשר להזמין על פי הצורך.

שאלות שיש לשאול את חברת הניקיון

בדרך לבחירת חברת ניקיון דירות בתל אביב ישנן מספר שאלות שרצוי להעלות מולה. השאלה שמעניינת את רוב האנשים נוגעת למחיר, אך היא לא החשובה ביותר. יש לברר קודם כל מה הוותק של החברה, כיצד היא מבצעת את העבודה, כמה אנשי צוות מגיעים ובמידה ואפילו לשוחח עם לקוחות קודמים כדי להתרשם מהיכולות שלה והיחס שאותם לקוחות קיבלו.

חשוב מאד לברר באילו מכשירים החברה משתמשת ובאילו חומרים. אין להתפשר על חומרים שלא קיבלו אישור מתאים לשימוש ביתי. כדי להימנע מאי נוחות בנושא יש לבקש חוזה עבודה ושכל הפרטים שנאמרים בעל פה ייאמרו. בכלל זה יש לשמוע מהחברה איזו אחריות היא לוקחת על העבודה המתבצעת ולבדוק שתמיד יהיה למי לפנות.

שאלה נוספת שלא תמיד עולה אך יכולה להיות חשובה היא טווח השעות שיידרש כדי לבצע את הניקיון. עבודה יסודית תדרוש 8-12 שעות, אך מדובר בטווח של ארבע שעות וכדאי לדעת מתי אפשר לחזור הביתה. יש לתאם את היום והשעה בה הצוות יגיע כדי שבני הבית יצאו החוצה (בהנחה ומדובר על בית שאנשים גרים בו) ולחזור לאחר שהצוות יסיים את העבודה.

הנקודה החשובה ביותר היא שאפשר לשאול כל שאלה לפני תחילת העבודה. חברה אשר מנסה למהר ולסגור חוזה או את יום העבודה יכולה (ובצדק) להיתפס כלא רצינית. מדובר בדרך כלל על השקעה בנכס ולדירה מגיע לקבל את החברה ואת הטיפול הטוב ביותר. כמובן, כל התשובות וכל הפרטים צריכים להיות כתובים בהסכם או חוזה העבודה שנחתם בין הצדדים.

תומר גרין
תומר גרין

אנו מציעים פתרונות פוליש מתקדמים, המבוססים על טכנולוגיה חדשנית וחומרים איכותיים. צוות המומחים שלנו עובד במסירות כדי להבטיח שכל מוצר שלנו מספק את הברק, ההגנה והעמידות שלקוחותינו מחפשים.

התקשרו עכשיו!