ניקיון ספות מעור

תוכן עניינים

אם אתם מסתכלים על הסלון שלכם ומבינים כי הספות שלכם כבר איבדו את צבעם וצורתן הגעתם למקום הנכון. במהלך השנים הספה היקרה והיפה שלנו עוברת שינויים של ממש והצבע המקורי שלה מאבד את עצמו זאת בעקבות הלכלוך הרב שהיא צוברת. גם אם נעשה מאמץ עילאי על מנת לשמור על ניקיון הספות נגלה במהלך הזמן כי זה אינו מספיק ואת הלכלוך הקשה אנו פשוט לא יכולים להוריד בכוחות עצמנו כיוון שאין לנו את הכלים או החומרים המתאימים לכך. על מנת להחזיר בכל זאת את החיות לספות הישנות שלנו ניתן לעשות כיום ניקיון מיוחד המוציא את כל הלכלוך הקשה ביותר.

איך מנקים ספות באופן מקצועי?

ניקיון ספות אינו תהליך מסובך מידי והוא אינו דורש זמן עבודה ארוך. החל מרגע הזמנת חברת הניקיון לביתכם לא ייקח זמן רב ותוכלו שוב להיזכר במראה האטרקטיבי של הספות שלכם. התהליך מונה מספר שלבים עיקריים:

  • בשלב הראשון יש לעשות אבחון ראשוני של גודל הספה וכן של הסוג שלה. ישנו הבדל משמעותי בין ניקוי ספה מבד לבין ניקוי ספה מעור.
  • בשלב השני יש לזהות את סוג הלכלוך על הספות. לרוב בעל הספה יתבקש לשלוח תמונה איכותית וברורה של הספות על מנת לאפשר לבעל המקצוע לבחון אותן ואת הלכלוך שקיים בהן.
  • בשלב השלישי על בעל העסק להחליט באילו חומרים הוא ישתמש על מנת להחזיר את הספה המדוברת למצב הראשוני שלה.
  • בשלב האחרון מתבצע תהליך הניקוי עצמו אשר נעשה על ידי שימוש במכונות מיוחדות.

פוליש לרצפות

אם כבר החלטתם לעשות ניקיון כולל ואיכותי לספות שלכם מומלץ לקחת את הדבר צעד קדימה. חישבו כמה זה מאכזב להניח ספה נקייה ומבריקה על רצפות דהויות ומלוכלכות. אין ספק כי הדבר מוריד מערך הספה ועלול לפגום שוב במראה הסלון שלכם. אם כבר החלטתם ללכת על ניקיון כולל של הספות זהו הזמן להשקיע גם מעט בריצוף שלכם. עבודות פוליש הן עבודות פשוטות במיוחד שאינן דורשות מכם כל מאמץ. בעזרת חברה העוסקת בתחום תוכלו להחזיר גם לרצפה שלכם את הברק הטבעי שלהן שאבד במרוצת השנים.

שינוי פני הבית

פעמים רבות אנו מבקשים ליצור שינוי במראה הכולל של הבית שלנו. אנו מחפשים אחר ריהוט חדש, חושבים על לעשות שיפוץ ופעמים רבות אפילו מתייאשים ומחפשים אחר דירה אטרקטיבית יותר מבלי להבין שנדרשות אך פעולות קטנות על מנת ליצור שינוי של ממש. ספות נקיות יכולות בקלות להפוך את מראה הסלון שלנו לאטרקטיבי ומושך יותר מבלי להוציא סכומי כסף רבים ומבלי להחליף את הריהוט הישן שיש ברשותנו. גם פוליש לריצוף הבית יגרום לחלל הסלון שלנו להיראות פתאום זוהר ויפה וזאת מבלי שתצטרכו לבצע עבודות שיפוץ רציניות או להוציא סכומי כסף גדולים מידי.

תומר גרין
תומר גרין

אנו מציעים פתרונות פוליש מתקדמים, המבוססים על טכנולוגיה חדשנית וחומרים איכותיים. צוות המומחים שלנו עובד במסירות כדי להבטיח שכל מוצר שלנו מספק את הברק, ההגנה והעמידות שלקוחותינו מחפשים.

התקשרו עכשיו!