ניקוי שטיחים בשוהם

תוכן עניינים

זה אולי לא נראה כך על פני השטח ואולי גם לא היינו רוצים בכלל לחשוב על זה, אבל השטיחים בבית הם בין הפריטים המזוהמים ביותר בבית, ובמקרים רבים גם הופכים להיות גורמי מחלה. למעשה, שטיח תמים מאוד למראה יכול להגביר את התחלואה בבית, גם אם הוא מריח נהדר וגם אם הוא נראה נהדר. מה הופך את השטיחים לגורמי תחלואה? איך יכולים השטיחים להשפיע על האווירה בבית גם לטובה אבל גם לרעה? כל כמה זמן צריך לנקות את השטיח? האם לא מספיק הניקיון שאתם עושים בעצמכם לשטיחי הבית? איך מבוצע ניקוי מקצועי של שטיחים? מי מציע את השירות של ניקוי שטיחים בשוהם? על שאלות אלו ועוד נענה ממש כאן בשורות הבאות.

מה הופך את השטיח בבית או במשרד, לגורם תחלואה?

שטיחים הם למעשה פלטפורמות שעל גביהן שזורים אלפי סיבים שיכולים להיות עשויים מחומרים שונים כמו צמר, עור, בד ואפילו פולימר. הסיבים הללו נשזרים בצפיפות שונה בהתאם לדגם הספציפי של השטיח, אבל בכל מקרה מדובר בצפיפות גבוהה שהופכת את השטיח למלכודת לכל מה שאנחנו רוצים לנקות מביתנו – אבק, לחות, אדי שמן בישול, לכלוך מסוליות הנעליים שלנו, זיעה, לכלוך מהבגדים, פירורי מזון, ערפיח מהרחוב – כל אלה למעשה "נוחתים" על גבי השטיח שלנו ללא הרף ושוקעים לתוכו פנימה. אנחנו בתורנו דורכים על השטיח ודואגים להדק את הלכלוך הזה אל תוך השכבות העמוקות ביותר של סיבי השטיח.

בתהליך הפשוט והבלתי נמנע הזה, הופך השטיח שלנו לגורם מזוהם ומזהם שבסופו של דבר יכול להפוך גם למרחב בו יכולים חיידקים ונגיפים להתרבות ולשגשג ובשלב הזה בהחלט ייתכן שהשטיח שלנו יגרום לגורם תחלואה בבית, כשלא תמיד נדע להניח עליו את האצבע כאשם המרכזי. את הדברים האלה יוכל להסביר לכם לעומק כל מומחה ניקוי שטיחים בשוהם, אבל ניתן בהחלט להבין את חומרתם גם ברמת ההסבר הבסיסי הזה.

העניין הוא שאנחנו דווקא כן דואגים לנקות את השטיח מעת לעת, שואבים אותו, אולי אפילו מנערים אותו בחוץ ואולי גם משתמשים בחומרי ניקוי ייעודיים שקנינו בסופר. ניקיון זה מבטיח לנו מראה נקי של השטיח ואפילו הופך אותו לריחני מאוד. העניין הוא שאת כל הדברים החיוביים האלה של אסתטיקה וריח טוב, אנחנו חווים דרך השכבה העליונה והגלויה של השטיח. כל הפעולות האלה לא ממש משפיעות על השכבות העמוקות של השטיח, ששם ממשיך הכאוס להשתולל.

איך מתמודדים עם העניין?

ובכן, הדרך היחידה להבטיח שהשטיח שלכם נקי ובטוח לשימוש הוא לנקות אותו ולנקות אותו משמעותו לנקות גם את השכבות העמוקות ביותר שלו. ניקיון עומק כזה ניתן לבצע אך ורק על ידי ניקוי מקצועי המבוצע על ידי מומחה ניקוי שטיחים בשוהם, אלא אם יש לכם את הכלים, החומרים והידע הנדרש לביצוע המשימה. הניקוי השבועי שאתם מבצעים בשטיח בהחלט תורם למאמץ הכולל וככל שתנקו יותר את השטיח, כך תוכלו לצמצם יותר את המהירות בה מצטברות שכבות המשקעים המזהמים בתחתית השטיח, אבל בכדי להבטיח שהשטיח שלכם בטוח לשימוש, יהיה עליכם לחדור אל עומק סיבי השטיח ואת זה ניתן לעשות בדרך כלל אך ורק במסגרת ניקוי מקצועי אחת לתקופה.

אבל עוד לפני העניין של בטיחות השימוש בשטיח, יש גם את מרכיב הריח והניקיון. במקרים רבים יכול השטיח להפוך לגורם מספר אחד בהעכרת האווירה בבית. את זה הוא יודע לעשות באמצעות פיזור ריח רע שעולה מתוך אותן שכבות מזהמות בעומק הסיבים. אז אתם מנקים את השטיח, כלפי חוץ הוא נראה לכם מצוין והוא אפילו מפיץ ריח טוב למשך מספר שעות או ימים, אלא שמה שאתם לא יודעים הוא, שבו זמנית השטיח שלכם גם מפזר ריח רע בבית, הפעם מתוך שכבות העומק שלו. אם השטיח שלכם לא מריח טוב, אם הוא נראה בעל גוון עכור ואם תחושת המגע שלו היא תחושה מעט דביקה או לא נעימה, אתם רוצים להזעיק מומחה ניקוי שטיחים בשוהם שיחזיר את השטיח שלכם לימיו הראשונים.

איך תדאגו לניקיון השטיחים בבית?

ניקוי שטיחים בשוהם

אחרי שאמרנו את כל זה, אי אפשר להזמין שירות ניקוי שטיחים בשוהם בכל שבוע וגם אין צורך בכך. מה שכן, את השטיח שלכם אתם רוצים לנקות בצורה יסודית ובתדירות גבוהה וזה אומר ניעור של השטיח ושאיבה שלו מדי שבוע בשבוע. אם ערכתם אירוע בבית או מאיזושהי סיבה אחרת ברור לכם שהשטיח התלכלך מעבר לרגיל, כדאי לנקות אותו בו ברגע ולמנוע את חדירת הגורמים המזהמים אל עומק הסיבים. את זה תוכלו לעשות בשגרה לאורך זמן, אבל אחת לתקופה של שנה או שנתיים, כדאי בהחלט להזמין גורם מקצועי המתמחה בתחום של ניקוי שטיחים בשוהם, על מנת לנקות את השטיח בצורה יסודית. דברים אלה נכונים במיוחד אם יש ילדים קטנים בבית או אם אתם חושדים בשטיח שהוא מפיץ ריח רע שלא לומר מחלות. בכל מקרה, את ניקיון השטיח שלכם אתם לא רוצים לסכם אך ורק בשאיבתו אחת לשבוע וכאמור, אחת לתקופה מומלץ מאוד להזמין ניקוי מקצועי שיחדור לעומק הסיבים ויהפוך את השטיח שלכם

כיצד מבוצע ניקוי שטיחים מקצועי?

ניקוי שטיחים מקצועי מבוצע כיום באמצעות מספר טכניקות שונות לרבות ניקוי רטוב, ניקוי יבש באמצעות חומרים כימיים מיוחדים, ניקוי באמצעות בועיות גז החודרות פנימה ומציפות את הלכלוך ובאמצעות חומרים ייעודיים להסרת כתמים. פעמים רבות הסוד הוא דווקא בתהליך הניקוי וסדר הפעולות בניקוי. כך למשל, חשוב מאוד להתחיל בשאיבה יסודית על מנת להסיר את כל חלקיקי הלכלוך היבשים ולמנוע את הפיכתם לבוץ בתהליך הניקוי. חשוב מאוד להבטיח גם תהליך ייבוש מהיר של השטיח על מנת למנוע הצטברות של עובש בעומק סיבי השטיח. את ניקוי הכתמים יש לבצע בשלב הראשון ולאחר סיום הניקוי יש להבריש היטב את השטיח על מנת להחזיר את המראה הרענן לסיבי השטיח. אלו הם כמובן רק דוגמאות לאלמנטים המרכיבים תהליך של ניקוי שטיחים בשוהם ובכל מקרה את התהליך הזה אתם רוצים לבצע על ידי איש מקצוע מיומן ומנוסה, שלא רק ידאג לניקוי עמוק של השטיח שלכם, אלא גם יבטיח שלא ייגרם לשטיח שום נזק בתהליך הניקוי, מה שבהחלט יכול להתרחש אם אתם עושים את הדברים בעצמכם.

כמה עולה ניקוי שטיחים בשוהם?

שירות ניקוי שטיחים יכול לעלות בין 40 ל-80 שקלים למטר רבוע, בהתאם לסוג השטיח, שטחו הכולל וסוג הניקוי הנדרש. משימות ניקוי מיוחדות כמו הסרת ריחות של בעלי חיים מהשטיח יכולים לעלות לכם מעל 1,000 שקלים, שוב, תלוי במצבו הראשוני של השטיח ובהיקף העבודה הנדרשת. כפי שניתן לראות, עבור שירות ניקוי שטיחים בשוהם, שאותו יש להזמין אחת לשנה או שנתיים, לא מדובר בסכומים גבוהים ולבטח לא סכומים כאלה שאמורים למנוע מכם את הסביבה הנקייה והבריאה ביותר עבור בני המשפחה שלכם. אחרי שיסתיים תהליך הניקוי המקצועי, תוכלו גם להבין מדוע לבטח תרצו להזמין אותו שוב בפעם הבאה.

תומר גרין
תומר גרין

אנו מציעים פתרונות פוליש מתקדמים, המבוססים על טכנולוגיה חדשנית וחומרים איכותיים. צוות המומחים שלנו עובד במסירות כדי להבטיח שכל מוצר שלנו מספק את הברק, ההגנה והעמידות שלקוחותינו מחפשים.

התקשרו עכשיו!