עוברים דירה: כך תנקו בית חדש מקבלן

תוכן עניינים

אז הנה הגיע היום ואתם עוברים לבית החדש שלכם. חשבתם שלא תצטרכו לנקות אותו? תחשבו שנית. אמנם קבלן הבניין דואג להזמין חברת ניקיון שתנקה לכם את הבית, אך האמינו לנו שברוב המקרים זה לא הניקיון שיגרום לכם להיכנס לבית מצוחצח.

 

אז לפני שאתם ממהרים להעביר את הארגזים ולהיכנס לבית החדש, הנה כל מה שחשוב לדעת על ניקיון של בית חדש מקבלן.

 

ניקיון בית חדש – למה זה כדאי?

תראו, זה אמנם מוזר, אך חשוב לנו לציין בפניכם מראש שהבית החש שלכם מטונף. מה זה אומר בפועל? שהבית מלא אבק, כתמים של רובה, נסורת בארונות המטבח ומה לא. לכן, מומלץ מאד להזמין חברה מקצועית כמו אפריל ניקיון דירות, שתוכל להתמודד עם הלכלוך הקשה ולצחצח את הבית.

 

אגב, במידה ואתם מתלבטים אם להזמין חברת ניקיון או לנקות את הבית בעצמכם, תחשבו שוב. מעבר לעובדה שמדובר ברוב המקרים בלכלוך מאש לא פשוט להתמודדות, זכרו שהזמן שלכם שווה כסף ושסביר להניח שלכם זה ייקח הרבה יותר זמן מאשר לחברת הניקיון המנוסה.

 

חשוב לציין – את הבית יש לנקות לפני שאתם עוברים ורק לאחר שכל בעלי המקצוע סיימו את עבודת בבית. אין טעם להזמין חברת ניקיון או חברת עוזרות בית אם בעוד מספר ימים חברת בדק הבית אמורה לבצע אצלכם עבודות שיטנפו את הבית מחדש, ודאו זאת מראש.

 

כך מנקים בית חדש מקבלן

תחילה צוות הניקיון יפתח עם הלכלוך הקשה ביותר שנגלה לעיניו. סביר להניח שהוא יפתח בניקוי כל כתמי הצבע והרובה בדירה. לאחר מכן, הוא יפנה לנקות את החדרים הרטובים, כמו המקלחת והשירותים. צוות ניקיון מקצועי לא יפסח גם על חלונות הבית, שכן סביר להניח שבמהלך העבודות בבית הם צברו המון אבק.

 

בנוסף, זה בדיוק השלב בו מומלץ לעשות פוליש לרצפה. אתם בטח שואלים מדוע צריך לעשות פוליש לרצפה חדשה? סביר להניח שהרצפה שלכם כבר הספיקה לאבד מהברק שלה, לאור העובדה שגררו עליה המון חפצים כבדים, הכתימו אותה, שרטו אותה ומה לא.

 

מתלבטים על איזה פוליש ללכת? כמובן שההמלצה שלנו היא ללכת על פוליש קריסטל, שנחשב לפוליש איכותי ביותר בכל הקשור להברקת רצפה לאחר עבודות בבית.

 

חשוב לציין – את חברת הניקיון תנצלו עבור עבודות שאתם פשוט לא מסוגלים לבצע בעצמכם, כמו ניקוי חלונות ולכלוך קשה מהרצפה והקירות.

 

האמינו לנו, שטיפת הבית היא ממש לא המרכיב המאתגר במהלך העבודה ואם תצטרכו לשטוף את הרצפה בעצמכם על מנת שחברת הניקיון תשקיע את האנרגיה בעבודות הקשות והמורכבות, זה עדיף.

 

בכל אופן, על מנת שלא לפספס שום שלב בעבודה ושלא תצאו מופתעים, עשו לעצמכם רשימה מסודרת הכוללת את העבודות שאתם רוצים שהחברה תבצע בבית, לפי סדר עדיפות כמובן.

תומר גרין
תומר גרין

אנו מציעים פתרונות פוליש מתקדמים, המבוססים על טכנולוגיה חדשנית וחומרים איכותיים. צוות המומחים שלנו עובד במסירות כדי להבטיח שכל מוצר שלנו מספק את הברק, ההגנה והעמידות שלקוחותינו מחפשים.

התקשרו עכשיו!