ניקיון חדר מדרגות בקרית ים

תוכן עניינים

ניקיון חדר מדרגות הוא מן הסתם מרכיב העלות הגדול ביותר בתוך מיסי ועד הבית שמשלם כל דייר בבניין משותף ואף על פי כן, רבים אינם מצליחים להגיע למנוחה והנחלה בבחירת הגורם המקצועי שיבצע את הניקיון הזה. זה אולי יישמע לכם מוזר אבל גם בעולם של ניקיון מדרגות יש סטנדרטים שונים ולא כל גורם מקצועי יודע להציע ללקוחות שלו את אותה חוויית ניקיון. אז חדר המדרגות זה אמנם לא הבית שלכם, אבל כל אחד מכיר את ההרגשה הטובה שממלאת אותו כשהוא נכנס לבניין נקי אחרי שטיפה וניקיון יסודי וכל אחד מכיר את האכזבה כאשר מתגלה שהרצפה נשטפה אבל הקיר זוהם. אז מה אתם צריכים לדעת על ניקיון חדר מדרגות? כמה צריך לעלות שירות ניקיון חדר מדרגות ומה הוא צריך לכלול? מה ההבדל בין בניינים קטנים ומיושנים ובין רבי קומות גדולים? את התשובות לשאלות אלה תוכלו למצוא בשורות הבאות שבסופן גם תוכלו למצוא מספר טיפים שיסייעו לכם למצוא ולבחור מקצועני ניקיון חדר מדרגות בקרית ים.

ניקיון חדר מדרגות בקרית ים

למה אתם לא מצליחים למצוא את "האיש הנכון"?

ישנם לא מעט מקרים בהם בניינים משותפים בני שנים ארוכות, עדיין מחליפים מעת לעת את הגורם המקצועי שאחראי על ניקיון חדר המדרגות שלהם. איכשהו זה אף פעם לא מתאים מבחינה כספית או מבחינת התוצאות וזה כמובן לגיטימי, אבל צריך להבין מה עומד מאחורי העניין. ובכן, הסיבה שרבים מתקשים למצוא מומחה ניקיון חדר מדרגות בקרית ים ולמעשה בכל הארץ, היא שכולם רוצים לשלם כמה שפחות מיסי ועד בית. כאשר המגמה היא לשלם כמה שפחות מיסי ועד בית, סכום הכסף שעומד לטובת ניקיון חדר המדרגות הוא כזה שמזמן אל התחום אנשים שאין להם לא הבנה מקצועית בתחום הניקיון ולא סטנדרטים מספקים של שירות ואת התוצאה אפשר לראות בכל פעם אחרי שהם מנקים את חדר המדרגות. במצב כזה, לפעמים זה יוצא נקי, לפעמים פחות, עד שזה עובר כל גבול ועושים ניסיון עם גורם מקצועי אחר.

כאשר עובד ניקיון מרוויח סכום זעום על ניקיון של חדר מדרגות שלם, הוא חייב לעבוד שעות רבות יותר ובעבודות רבות יותר. זה אומר שהמטרה של כל איש ניקיון כזה תהיה לסיים את המשימה כמה שיותר ולעבור למשימה הבאה, על מנת שיוכל לצבור שכר יומי ראוי. זה גם אומר שאם עובד הניקיון שלכם מגיע בשעות הצהריים או אחר הצהריים, הוא כנראה כבר אחרי כמה שעות של עבודה קשה והסבלנות שלו עוד יותר קצרה. הסיפור הוא למעשה סיפור על מעגל קסמים שמתחיל בתמורה נמוכה ומסתיים בעבודה בסטנדרטים נמוכים ומהמעגל הזה אתם רוצים לצאת.

ניקיון בקרית ים

קבלו את ההחלטה שלכם לגבי חדר המדרגות שלכם

ניקיון חדר המדרגות יכול להשפיע בהחלט על איכות החיים שלנו במקום בו אנו גרים. אז נכון שאנחנו לא גרים בחדר המדרגות, אבל אנחנו עוברים בו בבוקר כשאנחנו יוצאים ליום עבודה ואחר הצהריים כאשר אנו חוזרים מיום העבודה לבית. ישנם אנשים שיוצאים אל חדר מדרגות נקי, מואר וריחני ואולי אפילו מעוצב, ולעומתם אחרים שיוצאים לחדר מדרגות חשוך, בעל ריח של עובש ועם סימני לכלוך, משקעי בוץ ושיערות בפינות. מעבר לחוויה הרגעית, ניקיון חדר המדרגות יכול להשפיע גם על כל התפיסה שלכם את מקום המגורים שלכם ואת רמת החיים שלכם. אנשים שחיים בבניין מתוחזק היטב, ריחני, מואר ומודרני, לבטח מרגישים הכרת תודה רבה יותר על המקום בו הם מתגוררים ועל המקום אליו הגיעו בחייהם. זה אולי נשמע קצת בומבסטי אבל זאת האמת.

בהמשך לכך, המשמעות של מה שתיארנו קודם לכן היא שאם אתם מאוד רוצים לשמור על מיסי ועד הבית שלכם ברמה נמוכה, זה יעלה לכם בחדר מדרגות שהוא לא לגמרי נקי ובתחלופה גבוהה של אנשי מקצוע בתחום של ניקיון חדר מדרגות בקרית ים. מן הצד השני, יש לכם את היכולת להחליט על סטנדרטים אחרים שבהם אתם רוצים לחיות, להחליט על תשלום מעט גבוה יותר של מיסי ועד בית על ידי כל אחד מהדיירים ובכך לבסס לעצמכם סטנדרט גבוה שבו תוכל לעמוד חברת ניקיון מקצועית עם תודעת שירות גבוהה.

אז כמה עולה ניקיון חדר מדרגות בקרית ים?

לפני שנספר לכם כמה עולה ניקיון חדר מדרגות , אולי כדאי לדעת מה משפיע על רמת הניקיון ומה משפיע גם המחיר. ובכן, רמת הניקיון של חדר המדרגות שלכם תיקבע בהתאם למספר פרמטרים ובראשם: מספר הפעמים בהם יבוצע ניקיון בכל שבוע, הרמה המקצועית של הניקיון ומידת ההשקעה שלכם באלמנטים שונים של ניקיון והיגיינה. ישנם בניינים משותפים בהם מבוצע ניקיון על בסיס יומיומי, אם כי זה בהחלט נדיר ולא נחוץ. בניינים משותפים אחרים מקפידים על ניקיון חדר המדרגות פעמיים בשבוע אך ברובם המכריע של המקרים מדובר על ניקיון שמבוצע אחת לשבוע. ניקיון חדר המדרגות פעם בשבוע הוא בהחלט מספיק בכדי לשמר רמה גבוהה של ניקיון בבניין שלכם, וזאת בתנאי שהדיירים מקפידים על הניקיון בעצמם.

כעת, נציג בפניכם מספר מחירים של שירות ניקיון חדר מדרגות בקרית ים ולאחר מכן נספר לכם מה אפשר ללמוד מהם. ככלל, העלות של ניקיון חדר מדרגות בבניין עד 4 קומות פעם אחת בשבוע תהיה בין 240 שקלים ובין 1000 שקלים לחודש. בבניין בן 8 קומות, המחירים צפויים להיות גבוהים יותר בכ-50%. פערי המחיר נובעים מהמאפיינים הספציפיים בכל בניין. כך למשל, בבניין עם מעלית המחיר יהיה גבוה מעט יותר. בבניין שבו מבוצע גם ניקיון של חדרי המקלט, המחיר יהיה גבוה יותר בטווח וכן הלאה. אבל פערי מחיר אלה מעידים יותר מכל על הדברים שאיתם פתחנו את המדריך. ישנם אנשי מקצוע שמוכנים לנקות את הבניין שלכם מאוד בזול ואחרים דורשים יותר, אבל בסופו של דבר, התוצאות שתקבלו תהיינה בהתאם למחיר שתשלמו ואת זה אתם חייבים לזכור.

אז מה חשוב לדעת כדי להבטיח לעצמכם חדר מדרגות נקי?

ובכן, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לקבל החלטה משותפת להשקיע בניקיון חדר המדרגות שלכם. בסך הכל מדובר על שטח משותף שעלות הניקיון שלו מתחלקת בין מספר רב של דיירים, כך שתוספת קטנה עבור כל דייר יכולה להצטבר לתוספת גדולה שתאפשר לכם להגביה מאוד את הסטנדרטים. בתוספת של עשרות שקלים בחודש לכל דייר, תוכלו להגביה מאוד את הסטנדרטים ולחוות חוויה שונה לחלוטין בחדר המדרגות שלכם.

הדבר השני שאתם רוצים לעשות הוא לעבוד עם חברה מקצועית המספקת שירותי ניקיון חדר מדרגות בקרית ים. ישנה גם האפשרות לעבוד עם אדם פרטי, אבל זה רק במקרה שאתם יכולים למדוד את הביצועים שלו, בין באמצעות המלצות מחברים ובני משפחה ובין באמצעות חוות דעת מקצועיות שתקבלו. גם בחירה בחברה מקצועית לא מבטיחה לכם שום דבר, אבל זה בהחלט מביא אתכם אל הליגה הגבוהה יותר וסביר להניח שהתוצאות תהיינה בהתאם. בכל מקרה, כדאי להקדיש מעט זמן בבחירת הגורם המקצועי ולהיות מוכנים גם לשלם את המחיר הנדרש. הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא לבקש את פרטי חברת הניקיון או איש הניקיון כאשר אתם מבקרים בבניין נקי, ריחני ומטופח באזור המגורים שלכם.

הגדרת מנקה חדר מדרגות

הדבר השלישי שאתם רוצים לעשות הוא להגדיר לאיש הניקיון בדיוק את המשימות שחשוב לכם שיבוצעו. בכלל זה שטיפת רצפה, ניקוי מעקות, ניקוי פאנלים, ניקוי אבק מתמונות, ניקוי מתגי חשמל, השקיית עציצים, הקפדה על שמירה על ניקיון הקירות מבלי להתיז מים מלוכלכים לכל עבר, ביצוע שטיפה עם חומר ניקוי והרבה מאוד מים, הקפדה על כל פינה מבלי להשאיר "שטחים מתים" שלאחר מכן הופכים לברווז השחור של הבניין, ניקוי יסודי של המעלית, ניקוי חלונות בלובי ואם חשוב לכם, אז גם ניקוי חדר המקלט. כאמור, לניקיון יסודי כזה יש מחיר, אבל הוא מתחלק בין כל הדיירים ולכן ההשפעה על כל דייר אמורה להיות מינורית.

הדבר הרביעי שאתם רוצים לעשות כדי ליהנות מחדר מדרגות נקי הוא לטפח אותו. התקינו מפיצי ריח טוב שישמרו על אווירה נקייה ורעננה בכל עת. מאחר ומדובר במרחב סגור יחסית, הריח נשמר היטב ואין צורך בכמויות גדולות שייצרו עבורכם בזבוז של כסף. הציבו מעט עציצים בלובי ובקומות השונות, תלו תמונות ופשוט שפרו את האווירה בחדר המדרגות.

לבסוף, אתם רוצים להטמיע מדיניות של הקפדה על ניקיון בחדר המדרגות שלכם ואת זה תוכלו לעשות באמצעות העלאת המודעות לניקיון בקרב הדיירים. אתם רוצים לתלות שלטים למשל על הצורך בשמירה על ניקיון, חובת ניקוי לכלוך שמטפטף משקיות הזבל, ניגוב רגליים בכניסה לבניין (במיוחד בחורף) וכן הלאה. למעשה, המידה בה מקפידים דיירי הבניין על שמירת הניקיון בו, יכולה להשפיע יותר מכל גורם אחר על חוויית הניקיון בחדר המדרגות שלכם, מעבר ליכולות של כל מומחה ניקיון חדר מדרגות בקרית ים.

איך תמצאו את הגורם המקצועי הנכון?

ובכן, כפי שאמרנו קודם לכן, הדרך הטובה ביותר למצוא מומחה ניקיון חדר מדרגות היא לבקש את פרטי איש הניקיון או חברת הניקיון כאשר אתם מבקרים למשל אצל חברים או בני משפחה ומתרשמים מאוד מהניקיון של חדר המדרגות. התייחסו לחדר המדרגות הזה כאל תיק העבודות של איש הניקיון וכאל הוכחה לרמת הביצועים שלו. בשונה ממקרים אחרים בהם אתם מחפשים נותן שירות בתחום מסוים, במקרה כזה, אתם לגמרי לא חייבים לבקש הצעות מחיר ולבחור בהצעה הזולה ביותר. כפי שהסברנו מההתחלה, הבחירה במחיר הזול ביותר היא למעשה הסיבה שבגינה אתם לא מצליחים לבסס רמה רצויה של ניקיון בחדר המדרגות שלכם. פשוט מצאו מומחה ניקיון חדר מדרגות בקרית ים, שכבר התרשמתם מהיכולות שלו בבניין אחר והזמינו אותו. תוכלו להתמקח איתו על המחיר אבל מרגע שאתם יודעים מה אתם מקבלים, כדאי בהחלט לשלם את המחיר המבוקש, לבטח אם כבר קיבלתם את ההחלטה החשובה להשקיע בחדר המדרגות שלכם.

במקביל, כנסו אספת דיירים ובקשו מכל הדיירים להשקיע סכום חד פעמי לצורך שדרוג חד פעמי של חדר המדרגות ובכלל זה רכישת עציצים, החלפת מתגי חשמל למתגים מודרניים, הוספת גופי תאורה, התקנת מפיצי ריח, תליית תמונות וניקיון יסודי ועמוק של הבניין. מרגע זה, כל שנותר לכם לעשות הוא לשמור על הקיים ואת זה תוכלו לעשות גם באמצעות הקפדה של הדיירים על הניקיון כאמור וגם באמצעות איש המקצוע שמצאתם וכבר הוכיח את היכולות שלו. והמחיר? המחיר הוא המחיר שאתם צריכים לשלם כדי ליהנות מחדר מדרגות נקי, ריחני ומרענן שגם יעניק לכם תחושה טובה יותר לגבי המקום בו אתם גרים.

תומר גרין
תומר גרין

אנו מציעים פתרונות פוליש מתקדמים, המבוססים על טכנולוגיה חדשנית וחומרים איכותיים. צוות המומחים שלנו עובד במסירות כדי להבטיח שכל מוצר שלנו מספק את הברק, ההגנה והעמידות שלקוחותינו מחפשים.

התקשרו עכשיו!