מה כולל ניקיון לאחר שיפוץ ואיך לבחור חברת ניקיון איכותית?

תוכן עניינים

שיפוץ דירה הוא מהלך שמתכננים לפעמים במשך שנים, לבטח במשך חודשים. שיפוץ דירה הוא גם מהלך שבו משקיעים סכומי כסף גדולים במיוחד ובסופו של תהליך כזה יהיה זה אך טבעי לצפות להיכנס לדירה חדשה לגמרי, דירה נקייה, ריחנית ומזמינה. אלא שקבלן השיפוצים שהזמנתם לביצוע המשימה הוא לא מומחה ניקיון ולכל היותר תוכלו לצפות ממנו לשטיפה קלה של הרצפה בשביל הנימוס. ניקיון לאחר שיפוץ הוא בכל מקרה מהלך שיהיה עליכם להוציא אל הפועל ובכדי להבטיח שחוויית השיפוץ שהשקעתם בה כל כך הרבה, אכן תהיה מושלמת, בהחלט כדאי להזמין חברת ניקיון מקצועית שתבצע עבורם את המשימה. על השירות הספציפי של ניקיון לאחר שיפוץ, מסבירים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת פוליש המבריק.

איור מנקי פוליש

מה כולל ניקיון לאחר שיפוץ?

בניגוד לניקיון שוטף עם פוליש של דירה מאוכלסת, ניקיון לאחר שיפוץ הוא ניקיון המבוצע בדרך כלל בדירה ריקה וכולל בתוכו ניקיון יסודי של כל משטחי הדירה, שבהם כלל לא נוגעים בשגרה. במסגרת שירות ניקיון לאחר שיפוץ מבוצעות שורה של פעולות ניקוי כדוגמת קרצוף רצפה להסרת כל כתמי הצבע והטיח, ניקוי יסודי של החלונות ומסגרות החלונות, ניקוי יסודי של הדלתות והמשקופים מסימני צבע ואבק, ניקוי עמוק של חיפויי קרמיקה, ארונות מטבח, כלים סניטריים, פאנלים, מתגי חשמל, אהילים וכדומה. במסגרת שירות ניקיון לאחר שיפוץ מומלץ גם לשלב פוליש קריסטל שתבטיח לכם כניסה מלכותית לדירה המחודשת שלכם כשהיא בוהקת ומשתקפת כולה על גבי רצפה מבריקה ונוצצת.

למה בכלל נדרש גורם מקצועי לצורך ניקיון דירה לאחר שיפוץ?

ובכן, התשובה היא שלא נדרש גורם כזה. ניקיון לאחר שיפוץ הוא בהחלט תהליך שכל אחד יכול להשלים לבדו ויחד עם זאת, אם זה מה שאתם מחליטים לעשות, חשוב להבין שלעולם לא תוכלו להגיע לאותה רמת ניקיון שתייצר עבורכם חברת ניקיון מקצועית. בכל הקשור לפוליש לרצפה אין כלל ספק שנדרשת חברה מקצועית וגם לגבי רכיבי הניקיון האחרים, מדובר בניקיון מליגה אחרת. חומרי ניקוי שאתם כלל לא מכירים, ציוד ומכשור שמאפשר שפשוף מחזורי בצורה ממוכנת וידע מקצועי סביב כל הפינות בהן צריך להשקיע יותר – את כל אלה תוכלו למצוא רק אצל חברת ניקיון מקצועית המציעה שירות של ניקיון לאחר שיפוץ.

הרגע הזה שאתם נכנסים לדירה המחודשת והמשופצת שלכם, אחרי שהשקעתם בה עשרות ואולי מאות אלפי שקלים ואחרי שנטשתם אותה למשך תקופת השיפוץ, הוא רגע שיכול להכריע את כל התפיסה שתגבשו לגבי השיפוץ. חשוב מאוד שברגע הזה תפגשו את הדירה שלכם כשהיא לא פחות ממושלמת. מושלמת במראה, מושלמת באסתטיקה ומושלמת אפילו בניחוח. חברת פוליש המבריק, שמציעה את השירות המוצהר של ניקיון לאחר שיפוץ, תבטיח שברגע שתפתחו את הדלת, תמתין לכם הדירה החדשה שלכם, נקייה, ריחנית ורעננה יותר ממה שאי פעם יכולתם לדמיין.

זה אולי יכול קצת להרגיז, אבל מרבית קבלני השיפוצים ממש לא מתחייבים להחזיר לכם את הדירה כשהיא נקייה, וזה בסדר גמור. אתם לא רוצים לפספס קבלן שיפוצים מומחה שנותן שירות מקצועי ואדיב במחירים טובים, רק בגלל שהוא לא מתחייב להחזיר לכם את הדירה כשהיא נקייה. מה שאתם כן רוצים, זה להבטיח שלפני שאתם נכנסים לדירה שלכם לאחר שיפוץ, אתם מנקים אותה בסטנדרטים שמתאימים לכם ולשם כך אתם צריכים חברת ניקיון לאחר שיפוץ. מה כולל שירות זה ומי מציע אותו? על כך מספרים לכם בשורות הבאות, המומחים של חברת פוליש המבריק.

ניקיון פוליש

מדוע זה בכלל חשוב שהדירה היא לאחר שיפוץ?

ובכן, בתמחור שירותי ניקיון, לוקחת חברת הניקיון בחשבון את כל הפרמטרים שמשפיעים על היקף המאמץ הנדרש להשלמת המשימה. כך למשל, בדירה מאוכלסת יש לקחת בחשבון את כל הנושא של הזזת פריטי ריהוט, סידור הבית לפני ניקיון ותנועה מוגבלת ברחבי הבית לאור הנוכחות של פריטי הריהוט בכל רחבי הבית. לעומת זאת, בדירה חדשה מקבלן או בדירה לאחר שיפוץ, אפשר להוריד מסדר היום את הנושא של סידור והרמת ריהוט, אבל צריך לקחת בחשבון ניקיון יסודי יותר של כתמי צבע וטיח, ניקוי בפינות שבדרך כלל לא מגיעים אליהן וניקוי כל משטחי הבית בצורה יסודית. העובדה הפשוטה היא שלא כל חברת ניקיון היא חברת ניקיון לאחר שיפוץ ולא כל חברה מסוגלת להציע לכם את הסטנדרטים להם אתם מצפים לפני שאתם נכנסים לדירה שזה עתה הסתיים בה תהליך שיפוץ יקר וארוך.

ראו גם: ליטוש מרצפות

מי כן מציע את השירות?

ובכן, בחיפוש חברת ניקיון לאחר שיפוץ, אתם לא תמצאו חברה שזהו העיסוק היחיד שלה, אבל אתם כן רוצים לחפש חברה שמציעה את השירות בצורה מוצהרת ולרוב תהיה זו חברת ניקיון שמציעה מגוון רחב של שירותי ניקיון, לרבות ניקיון שוטף, פוליש לרצפה על כל סוגיו, מריחת סילר, ליטוש מרצפות, ליטוש פרקט, ליטוש בטון, ליטוש שיש, ליטוש וניקוי פאנלים וכן הלאה. ככל שסל השירותים רחב יותר, כך אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים מקצועיות יותר, שאיתן אתם גם רוצים לעבוד.

כמה עולה השירות?

חברת ניקיון לאחר שיפוץ תציע לכם את השירות כשירות העומד בפני עצמו שמחירו משתנה בהתאם לגודל הדירה: דירת 3 חדרים בטווח של 800-1700 שקלים, דירת 4 חדרים 1200-2800 שקלים ודירת 5 חדרים 1500 עד 3000 שקלים. פערי המחירים לאורך הטווח יכולים לנבוע מהרמה המקצועית וכן ממגוון פעולות הניקוי המבוצעות לרבות פוליש וסוג הפוליש. חברת פוליש המבריק היא חברת ניקיון לאחר שיפוץ, המציעה סל רחב ומגוון של שירותי ניקיון, פוליש וליטוש לדירות מאוכלסות, דירות חדשות מקבלן ודירות לאחר שיפוץ גם יחד. שירותי החברה מוצעים במחירים אטרקטיביים במיוחד ובסטנדרטים גבוהים ביחס למקובל בשוק.

ראו הרחבה בנושא מחירי פוליש לרצפה

תומר גרין
תומר גרין

אנו מציעים פתרונות פוליש מתקדמים, המבוססים על טכנולוגיה חדשנית וחומרים איכותיים. צוות המומחים שלנו עובד במסירות כדי להבטיח שכל מוצר שלנו מספק את הברק, ההגנה והעמידות שלקוחותינו מחפשים.

התקשרו עכשיו!