פוליש לרצפה מחיר מבצע שאסור לכם לפספס!

תוכן עניינים

מן הסתם, אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת איש מקצוע לביצוע פוליש, הוא המחיר. בתחום הספציפי של פוליש לרצפה מחיר הוא פרמטר שמוצג בדרך כלל או לפי מ"ר או כמחיר פיקס בהתאם למספר החדרים. אז כמה עולה פוליש לרצפה? האם מחיריהם של כל סוגי הפוליש הם זהים? איך נכון להשוות בין הצעות מחיר שאתם מקבלים מאנשי המקצוע? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של פוליש המבריק, המציעה שירותי פוליש לרצפה במחיר מבריק.

ניקיון פוליש

מתחילים בעיקר – המחיר

בואו נתחיל בעיקר ונפרוש בפניכם את המספרים עצמם, כדי שתוכלו לקבל תמונה כללית לגבי המחיר שתצטרכו לשלם עבור פוליש לרצפה בבית או במשרד. ובכן, בשירות פוליש לרצפה מחיר השירות נקבע בהתאם לסוג הפוליש ולשטח הרצפה. ככלל, מחיר למ"ר עומד על 10-30 שקלים לפוליש ווקס, 15-35 שקלים לפוליש קריסטל ו 20-50 שקלים למריחת סילר. הפערים נראים לכאורה מינוריים, אלא שכאשר מכפילים אותם למשל בשטח דירה של 100 מ"ר, מדובר בפערים של אלפי שקלים לאורך הטווח. לחילופין, נותני שירות רבים, מעדיפים לתת את הצעת המחיר במונחים קבועים לפי מספר החדרים בדירה ובמקרה כזה אתם יכולים לצפות לטווחי מחירים של 1000-2000 שקלים לניקיון ופוליש לדירת 3 חדרים, 1200-2500 שקלים לדירת 4 חדרים ו 1500-3000 שקלים לדירת 5 חדרים.

איך נכון לבקש את הצעת המחיר?

ובכן, בבקשת הצעת מחיר לשירות פוליש לרצפה מחיר השירות המצוין בהצעה צריך להיות סופי ומוחלט, וזהו הדבר החשוב ביותר שאתם רוצים לבחון בכל הצעה שאתם מקבלים. כמו כן, אתם רוצים לוודא שאתם משווים בין הצעות המציעות לכם את אותו סוג של פוליש. ככלל, כדאי לבקש הצעת מחיר לכל סוגי הפוליש, כך שתוכלו לבצע השוואה מעמיקה יותר שבוחנת את רמת המחירים של נותן השירות בצורה רוחבית ולא רק בשירות ספציפי אחד. אבל הדבר החשוב ביותר מבחינתכם, הוא לוודא שהמחיר שניתן לכם הוא מחיר סופי, ושלא נוצר מצב בו נותן השירות מגיע אל ביתכם ופתאום מגלה שהוא גדול יותר ממה שהוא חשב ודורש תוספת עבור שטח עודף. בכל הצעה בקשו התחייבות כתובה שההצעה היא תקפה וסופית.

אחרי שאמרנו את כל זה, בשירות פוליש לרצפה מחיר הוא לא הפרמטר היחיד שעל בסיסו אתם רוצים לקבל החלטה, ובהחלט אפשר למצוא קורלציה בין רמת המחיר ורמת השירות. מצד אחד, אתם ממש לא צריכים לבחור ביקר ביותר מתוך הנחה שהוא גם הטוב ביותר, אבל אתם גם לא רוצים לבחור בזול ביותר רק בגלל שהוא הזול ביותר. היעזרו בהמלצות, חוות דעת מקצועיות ובחנו את האופן בו מוגשת לכם הצעת המחיר בצורה מפורטת. פוליש המבריק היא חברת פוליש ותיקה ומקצועית, המציעה לכם את כל סוגי הפוליש לרצפה במחירים אטרקטיביים ותחרותיים, בהתאמה אישי לכל לקוח ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.

אפשר לדבר יום שלם על רמה מקצועית ועל איכות הביצוע של שירות פוליש לרצפה, אבל בסופו של דבר אי אפשר להתעלם מהעובדה הפשוטה שמרבית האנשים יקבלו בסופו של דבר את ההחלטה הסופית על סמך שיקולי מחיר ותקציב. בכל הקשור לשירותי פוליש לרצפה מחירים יכולים לנוע על פני טווח גדול, בהתאם לסוג הפוליש, למצב הרצפה והטיפול שיש להעניק לה לפני הפוליש וכמובן בהתאם לשטח הבית. על כך יש להוסיף את רמת התמחור של נותני שירות השונים, שמציעים את אותם שירותים ברמות שונות של מקצועיות ויסודיות. אז כמה עולה פוליש לרצפה ועל מה חשוב להקפיד? על כך מספרים לכם בשורות הבאות המומחים של פוליש המבריק.

ציוד פוליש

קודם כל, לזכור תמיד מה המטרה?

כאשר אתם מזמינים שירות פוליש לרצפה מחירים הם בהחלט דבר שאתם רוצים לבדוק, להשוות ולבחור את המתאים לכם ביותר. יחד עם זאת, אתם חייבים תמיד להישאר עם העין שלכם על המטרה והמטרה היא רצפה מבריקה, נוצצת ובוהקת. ומדוע זה כל כך חשוב? ובכן, אם למשל הרצפה שלכם סובלת משריטות רבות, שאולי אינכם רואים אותן בעין אבל מכסות את כל שטח הפנים של הרצפה, הרי ששום פוליש לא יוכל באמת להבריק אותה. במקרה כזה, יהיה עליכם לבצע ליטוש מרצפות לפני הפוליש. אז מחד אתם יכולים לומר לעצמכם שאין צורך בליטוש כי זה דורש תקציב גדול יותר, מצד שני זאת הדרך היחידה שלכם להשיג את המטרה ואם לא תבצעו את הליטוש, אז גם הכסף שתשקיעו בפוליש עצמו, הוא כסף שיורד לטמיון. בשורה התחתונה, חשוב מאוד לזכור מה המטרה שלכם, להבין מהי הדרך המתאימה ביותר להגיע למטרה הזאת במקרה הספציפי שלכם לפי סוג הריצוף שלכם ולפי מצבו ולקבל החלטות שיבטיחו את השגת המטרה, גם אם זה עולה יותר.

וכמה זה באמת עולה?

אז במקרה של שירותי פוליש לרצפה מחירים ניתנים בדרך כלל לפי מ"ר או לפי מחיר פיקס לדירה לפי מספר החדרים. ככלל, פוליש קריסטל שהוא היסודי ביותר, יעלה לכם בסביבות 35 שקלים למ"ר, פוליש וקס 30 שקלים למ"ר ואם תרצו למרוח סילר במקום, זה יכול להגיע גם ל-50 שקלים למ"ר. את המחירים הללו תכפילו בשטח הדירה שלכם ותגלו שהפערים יכולים להיות משמעותיים, במיוחד לאור העובדה שהמחירים הנקובים לעיל יכולים להשתנות בעשרות אחוזים מספק לספק.

זה בסדר לבחור ספק לפי מחיר וזה בסדר לנסות ולמצוא את הקונסטלציה שתאפשר לכם לצאת כמה שיותר בזול, אבל בכל החלטה שאתם מקבלים, אתם רוצים לוודא שהמטרה תושג במלואה. חברת פוליש המבריק עושה בדיוק את זה – מתחייבת קודם כל לתוצאה ולאחר מכן מסייעת לכם לבחור את הקונסטלציה המתאימה ביותר למקרה הספציפי שלכם, כדי שתוכלו להשיג את התוצאה הנדרשת במינימום תקציב.

תומר גרין
תומר גרין

אנו מציעים פתרונות פוליש מתקדמים, המבוססים על טכנולוגיה חדשנית וחומרים איכותיים. צוות המומחים שלנו עובד במסירות כדי להבטיח שכל מוצר שלנו מספק את הברק, ההגנה והעמידות שלקוחותינו מחפשים.

התקשרו עכשיו!